2012

Två år sedan, och ett fartfyllt nattinlägg. Jag är tillbaka, tillbaka i branschen, bland bokstävernas och ordbajsningens mecka. Bloggvärlden. Har funderat länge på detta inatt, tillslut så tog inläggen slut och där satt jag med hakan långt ner i kaffekoppen. Mer! Måste ha mer!

Snart hemgång och drägla kludde. Vakna och sen fixa mig en riktigt skön helg. Detta skall inte kastas bort!

En dikt

Med kalla fingrar,
ett järn att smida,
Ögonen,
I minnenas verkstad vandra
Aldrig jag något glömma skall
Qwerty
Uiopå
Asdfg
Hjklö
Äzxcv
Bnm


Kommentarer
Postat av: Karita

Vilken vacker dikt hörrö :)

2012-02-17 @ 07:35:50
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Duke

Vad är detta nu då? Jag har visst en enda läsare på min blogg :-) Tack förresten

2012-03-07 @ 01:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0