Att ge igen för gammal jävla ost

Fredde La Man. säger

-måste få tillbaks min solo skiva på bf3 sen av dej du har lånat de sen du lånade bf3 av mig i vintras

William säger

jajamen

kan skicka den på posten

Fredde La Man. säger

-äh varför posta den ?

lät nördigt

William säger

ja jag vet

ah men vafan

du

William säger

kom på att den ha gått sönder

Fredde La Man. säger

-Men va??

William säger

alltså det var så

du vet att jag är jättepetig med underlägg

Fredde La Man. säger

-har du kvaddat mitt spel?

William säger

och en gång så hade Tove packat ner alla mina underlägg

så hade jag besök här och var tvungen att ha underlägg

Fredde La Man. säger

-....

-använde du mitt spel som underlägg?

William säger

Jag tänkte "äh Frukke bryr sig inte om campaign" så kanske kan ta den här

ja och sen så vart det jävla mycket spill, vi drack ju öl och saftgroggar

Fredde La Man. säger

-komiskt at istället för använda dina spel så tar du mitt lånade spel och använder det som underlägg för dina besökare

William säger

kletigt som fan, sen skulle jag ta bort det. då gnuggade jag för hårt så det blev repor

ja jag hade fem CD-R skivor, dom jag hade...sen behövde jag en till så tog jag ditt BF

Fredde La Man. säger

-....

William  säger

det hade varit rätt kul om jag hade gjort det alltså

det var kul att du spelade med faktiskt

Fredde La Man. säger

-haha så du gjorde de inte?

William säger

ja alltså, det hade varit roligt om jag hade haft fem cd-r skivor som underlägg

men jag tog nå skräp DVD RW istllet

...och ditt BF3

Fredde La Man. säger

-oki

William säger

men du kan få låna min skiva

Fredde La Man. säger

-jag får din skiva rättare sagt

William säger

näe varför då?









*Upplagd med tillstånd av the man himself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0