En del av mig själv.

Min underbara katt Våfflan gick bort i njursvikt hos veterinären idag. Hon föddes den 24 oktober 1995 och har sedan den dagen varit förtjust i mat och att leka med studsbollar. Men ända sedan hennes bästa vän Pepsi dog, för lite mer än ett år sedan så har hon inte alls varit sig själv, utan har mest gått omkring och sörjt och hållit sig undan. De fåtal gånger hon sken upp var när maten dukades fram, de gånger hon fick bo hos mig och när jag var och hälsade på henne. Det var trist att jag inte fick träffa henne idag.

Nu har alla tre djur jag växte upp med gått bort på bara tre års tid, och det kommer aldrig bli detsamma. Hunden Ike, katterna Pepsi och Våfflan, var mycket för mig och alla stod för något av den jag idag är.



Mysboll

                                            Mysboll!


Kommentarer
Postat av: ellenor

Hoppas du haft en bra dag,

vill du ha fler besökare kan du vara med i tävlingen i min blogg :}

2010-01-19 @ 17:31:44
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: P

Finkänsligt spam där... :P

2010-01-19 @ 23:08:46
Postat av: Duke

Hon fick detsamma i svar.

2010-01-20 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0