Vacker dag

Ja så sitter jag här på sveriges bästa söktjänst ännu en tidig morgon, vädret är strålande och det ringer inte alltför mycket. Har slitit mycket på jobbet under två veckor så det ska bli underbart att vara ledig i helgen.
Efter jobbet ska jag cykla iväg till Lövsta IP och lira tennismatch mot Frukke. Förväntas bli hårt då asfaltsbanor inte är min starkaste sida. Får jobba på det för stryk ska han få.

Sen så händer en annan rolig sak i helgen. Berglund, polarn från lumpartiden, min bästa, kommer upp och hälsar på. Ska bli himla roligt det. Jag har inte träffat honom sedan jag var på Peace & Love ´07. Mycket minnen å roligheter att prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0