Mint condition

Jo igår var det dags för fest för fanken. Bagarn å jag började på Dalwhinnies med några starka redan på eftermiddagen. Hade ju ändå varit duktig å städat å tvättat så vad fasen. Sen blev det mjukisförhäng hos mig, lite gayigt nästan men med whiskey, absint och bärs (jag dricker bara mellanbärs) så blev det legitimt och hetero igen.
Sen drog vi iväg till Tompa ute i Lugnviken på houseparty, det var ju Willys partaj där så nu har jag ena foten inne på att få lite discount nästa gång jag handlar. Eller papperskassar kunde jag ju iallafall få sa hon Jessica, eller shots tjejen som jag kallade henne innan. Jello shots var något alldeles speciellt måste jag säga, lite kladdigt, lite godis, lite sprit, lite skoj.
Blev en jädrans bra förfest måste jag säga, tack Tommy!

Sen vart det g3 som kroghäng, där jag inte varit sedan början på juni eller slutet på maj. Kändes skönt, för det är vad som känts fel med den här sommaren, inte varit där alls. Förra sommaren var det ju typ 2-3 gånger i veckan nästan. Det var tider det. Ja iallafall så körde proggduon (jag och nordness) lite schyssta eskapader. Vi tog oss ner på nedervåningen och märkte att det var jävla dött där. Dansade lite i mörkret, tillslut så hängde en hel drös folk på oss därnere. När vi var nöjda gick vi upp, mötte två vakter som sprang ner hehe. Kände mig riktigt nöjd haha. Sen blev det Yoshi tur runt hela stället på Nords axlar, bland folkmassorna och dansgolven.
Clemme var lite opepp så det blev jag ledsen på. Var lite extra dryg mot honom bara för att utnyttja läget till max.

nu måste jag dra för tommy å nord väntar utanför...hej..hej...HEEEEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0