Hot in the shade

Ajajaj så sliten jag blev efter tennisen. Tennis är för galningar! Roger Federer, John McEnroe, Pete Sampras, Pat Cash, Björn Borg, och mig. Klockan ett drog vi igång och vi var färdiga vid fyratiden. Sista set ville jag verkligen inte ge efter för, så vi kämpade. Någon action var det väl inte, lama forehands, servar, men desto mer rörelse på fötterna. Såg stjärnor flimra förbi då vattnet var slut för längesedan. Borde jag bryta?
Nåväl, blev en 21a basket också som Frukke självklart vann. Den jäkeln är svår att äga upp på saker och ting. Men när man väl gör det så är det något alldeles speciellt. Sånt psyke han har den grabben.
 
Droppar förbi hemma hos päronen och blir bjuden på mat ute i trädgården, verkligen schysst och trevligt! Ikväll har jag degat, första ölen blev försenad då jag inte förmådde mig att bli berusad pga tröttheten. Men nu jäklar har jag varit ner å handlat lite gosaker som vi ska festa lös på ikväll och imorgon! Den lätt fräkniga och blonda kassörskan höll ögonen på mig extra mycket idag med. Kanske för att jag är alldeles illröd i ansiktet av dagens solexponering, eller luggen som jag blåste bort från ena ögat, likt en frustande häst. Men jag tycker att du är rätt söt själv. Ha en fin kväll! önskade jag henne.

Nu blire Scorpions verk från 1988, Savage Amusement med personliga hits som Passion Rules the Game, Rhythm of Love, Walking on the Edge. Tänker avnjuta den på balkongen med en grogg baserad på Smirnoff Black (50%) och Ginger Ale, kanske två eller tre isbitar till. Termometern har dalat en aning nu, men värmen och fukten ligger kvar, likt en medelhavsnatt på sensommaren.
Hey!

Kommentarer
Postat av: Fredde aka Frulle Frukke Frudde Frutte FUsse FRUSHINO CAPUSHINO .. aja ni förstår.

heheh, Vi får lira nån mer match sen wille :)

2009-08-11 @ 23:37:00
URL: http://fredriksoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0